dilluns, 7 de març del 2016

Estoig Susie: pintaungles endreçats!

Com ja heu pogut comprovar amb les fotos d'aquest bloc, m'agrada molt pintar-me les ungles. Com que la manicura me la faig jo mateixa i m'agrada canviar de color, he anat acumulant pintaungles i necessitava un lloc on guardar-los.
 Vaig veure aquest necesser amb cremallera i plecs i em va encantar. Vaig seguir el vídeo-tutorial de na Pattydoo (la coneixeu? feu-hi una ullada, que val la pena!) i voilà! 
Quan està ple els plecs s'obren i es veu la tela contrastada que hi ha davall. Com que sempre m'agrada combinar-ho tot, vaig haver d'esperar unes quantes setmanes fins que vaig trobar una cremallera del to exacte (a Menorca no és tan fàcil!) i quan per fi va arribar el dia tooooooot combinava :)
Ara només tenc un problema... i és que de pintaungles en tenc tants que no m'hi caben!! M'hauré de plantejar cosir un nou estoig més gros jajaja
Esper que us agradi!

4 comentaris:

  1. Ei molt divertit el detallet de les borles blaves li dona un toc molt original i desenfadat! Una abraçada

    ResponElimina
  2. Gràcies Mabel! M'agradaria posar-hi alegria ;)

    ResponElimina
  3. m'encanta! fa prop d'un any que tenc pendent fer-ho i no trob el moment. i açò que tenc les teles tallades i tot!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ai Júlia, jo el tenia cosit de fa mesos i encara no havia fet ses fotos!! Jajaja Anima't que queda molt xulo

      Elimina

Gràcies per deixar un comentari!