dijous, 27 de març del 2014

Moneder de patchwork

 Aquest moneder és una comanda que em va fer una amiga. El vaig cosir amb tota la il·lusió del món i quan el vaig tenir acabat m'agradava tant que me'l volia quedar per a jo!! Hi vaig posar aquest pardalet perquè queda molt alegre, està aferrat amb fiselina thermoadesiva i cosit amb punt de festó. Així la cartereta es pot rentar i el pardalet seguirà intacte!
L'altra cara duu una garlanda de floretes que m'agrada especialment. Tanta aquesta garlanda com la cinta verda amb topos blancs i el pardalet estan cosits a mà. Duu més feina, però l'acabat és més personal.
El moneder està folrat amb una tela de quadrets vichy que duu estampat el segell que ja heu vist altres vegades, que posa "Fet amb tot l'amor del món". Vaig emprar una tinta específica per a tela i el vaig fixar amb la planxa, així es pot rentar.

Aquesta comanda me la van fer per regalar a una persona especial... esper que li agradi!!

2 comentaris:

  1. Ostres... entenc això d'anar-te entretenint i dedicant-hi temps.. es nota que et feia il·lusió, t'ho has treballat molt!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Síííí!!!! Tu tampoc perds detall, els noms a les faixes dels teus ninos són un detallet preciós :)

      Elimina

Gràcies per deixar un comentari!