divendres, 28 de febrer del 2014

Un ús diferent pels amigurumi: imant per a sa nevera

La setmana passada, una amiga que volia fer un regal handmade em va fer una comanda. Com que era per regalar a una al·lota que fa calça (mitja) i cus a màquina, li vaig proposar que li regalàs un detallet fet de ganxet. Podia ser un clauer, o una agulla, o una pinça per als cabells... o un imant. Li va agradar s'idea de regalar un iman de ganxet, va triar una japonesa i em vaig posar a cosir!
Primer s'han de cosir ses peces per separat: es cap, els cabells, dos monyos i es cos. Es cos es decora com si fos un kimono, i ja es poden començar a ajuntar ses parts. Personalment, és el que menys m'agrada de fer amigurumis.... què hi farem. Està clar que els que tenen diverses peces i colors són els que queden més divertits.
  S'iman el vaig aferrar damunt es fil amb sa pistola de silicona calenta. És una eina molt pràctica! Primer vaig fer un intent amb un iman molt petit que segons es dependent de sa ferreteria era molt potent. El vaig posar dins es cap i quina decepció, no va servir per a res! Total, que el vaig treure i vaig optar per aquest iman rodó que, tot i ser més aparatós i no quedar tan polit, aferra fort que és del que es tracta ;)
 
 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar un comentari!