dimarts, 18 de febrer del 2014

Mini àlbum amb desplegables per al taller que farem dijous

 Aquest dijous, a sa biblioteca pública de Maó, n'Esperança des bloc Ep! i jo donarem un taller de scrapbooking. Mostrarem de fer aquest miniàlbum que hem ideat per a s'ocasió, amb desplegables i butxaques on guardar tags. Encara hi ha un parell de places disponibles, si sou a Menorca i us hi animau, ja ho sabeu!

Quan està plegat, queda un quadrat de 10 x 10 cm. Quan l'obres, vas trobant desplegables i butxaques. M'agraden molt els àlbums on vas destapant i descobrint cosetes, són més divertits!
Com podeu veure, aquest àlbum no té fotos. És simplement una mostra per a ses alumnes des taller.

Està fet amb pocs materials per a mostrar diferents maneres d'emprar un mateix tipus de paper. Només hem emprat dues cartolines llises i un parell de tipus de paper estampat, amb els quals he jugat emprant diferents troquels per a donar-los efectes diferents.
Es troquel de blondes és de na Martha Stewart i és una passada!!!! Dóna molt de joc, ja tenc vàries idees. Els Reis Mags, que coneixen bé els meus gustos, me'l van regalar i n'estic encantada!!

Aquest detall amb un núvol i diversos washi tape l'he fet a partir d'una idea que vaig veure a Pinterest. Em va agradar molt, i és una manera diferent de jugar amb els mateixos papers que empres a sa resta de s'àlbum. Un botó i unes paraules en relleu amb cinta de dymo, i voilà!

A sa contraportada hi he posat es segell de "fet amb tot l'amor del món" de Mr. Wonderful, que ja sabeu que m'encanta. En aquest cas hauria de posar "fet amb tot l'amor del món i amb mooooolta il·lusió!!".

Esper que us agradi. Ja us explicaré com ha anat! ;)












Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar un comentari!