dimecres, 8 de gener del 2014

Moneders de patchwork

L'any passat els Reis es van portar molt bé, em van dur una Big Shot i una màquina de cosir. Estic encantada tant amb una com amb s'altra, i aquestes vacances les he emprat per a preparar molts regals!! 

Fa poc he après de fer moneders amb cremallera. Aquests són els primers que he cosit, per açò no estan prou rectes, però jo n'estic ben orgullosa perquè m'han duit molta feina i m'hi he hagut d'esforçar. Un capvespre vaig rompre dues agulles per cosir ses cremalleres, vaig haver de repetir moltes costures costures... va ser tant estressant!! És el que té ser una principiant: és emocionant veure com aprens a cosir projectes nous, però també hi ha estones en què et desesperes perquè no surten com voldries.

Aquests moneders els he cosit en part a màquina i en part a mà. A qualsevol projecte que faci, m'agrada cosir tots es detallets a mà: ses cintes, es botons, ses formes de feltre... Ja sé que amb sa màquina aniria més ràpid, però s'acabat no és es mateix i açò es nota en es resultat final. A algunes bossetes, a més, hi he posat aplicacions amb fiselina. Vaig trobar una tela amb aquests ocellets tan divertits, i n'he retallat alguns per aprofitar-los com a decoració.

M'agraden molt es segells, tant per a projectes de scrapbooking com de tela. Vaig veure que na Cristina de No paris de cosir... n'estampava a algunes de ses bosses que fa, i em va encantar s'idea!! Li vaig haver de demanar que m'aconsellàs perquè som novata, i em va indicar es detalls necessaris. M'encanta com ha quedat!! Cristina, mooooltes gràcies!!!! He col·locat es segell dins es moneder, en es forro, per a que sigui una sorpresa agradable en obrir-lo. És de Mr. Wonderful i com podeu veure posa "Fet amb tot l'amor del món". A Ciutadella el podeu trobar a Confetti, és perfecte per als projectes handmade!

Esper que us agradin. Quan tengui un poc de temps en cosiré uns quants més :)


2 comentaris:

  1. Ohhhhhhh! Francina, m'encanten!!! Són una monada, de veritat!!! A mi és que m'agrada molt que es combinin teles diferents i cintes i botons...mmmm! I no et preocupis si no són encara prou rectes! Mica en mica ;) A més, quan alguna cosa no em surt prou recte sempre dic, què carai, és fet a mà! Per cert, el segell a dins m'encanta...és un detall molt bonic...jo sempre el poso al paquet embolicat i la targeta sempre acaba a la paperera...Una abraçada bonica, i ja saps...sempre que vulguis aquí estic! ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies per ses teves paraules!! Tens tota sa raó quan dius que el que es fa a mà no queda perfecte. Si mai et puc ajudar en res -tot i ser principiant-, sàpigues que ho faré encantada. Moltes besades!! :)

      Elimina

Gràcies per deixar un comentari!