dijous, 19 de desembre del 2013

Blondes i baker's twine per a embolicar regals

Hola! Ara fa molts de dies que no penjava res... I no és que no hagi fet coses, al contrari, estic més productiva que mai!!!! Supòs que precisament per açò no m'he dedicat tant en es bloc, perquè tenia ses mans molt ocupades. Aquestes darreres setmanes he fet scrap, costura, ganxet... De totes maneres, una part de culpa la té Pinterest, m'encanta!! Hi ha taaaantes idees, taaaantes inspiracions.... Un dels temes que més he cercat ha estat packaging de regals. Enguany tenc ganes d'embolicar-ho tot jo (o quasi tot) i fer paquets ben polits, i com que sa meva cunyada (n'Esperança des bloc Ep!) ahir feia festa, vaig decidir començar a practicar!

Vaig anar a comprar paper d'embalar, baker's twine (que aquí tota la vida s'ha emprat per fermar sobrassades), ràfia vermella, paper d'embolicar vermell amb piquets blancs, i paper pinotxo vermell. Encara no ho he emprat tot, no veig es moment de tenir més paquets a preparar!! També vaig aprofitar alguns materials de scrapbooking i de costura: blondes, figures troquelades i botons.

Sa bosseta de paper d'embalar la vaig fer seguint un tutorial de youtube, n'hi ha molts que expliquen detalladament ses passes a seguir. Dins hi vaig posar aquests cors petits de ganxet, perquè a n'Esperança li agrada molt fer scrap i vaig pensar que li servirien com a decoració d'algun projecte. Dins es paquetet rodó hi vaig posar moltes papallones de colors que vaig fer amb es troquel de papallona Monarch de na Martha Stewart. I dins es paquet vermell, diversos troquels i repujats fets amb Big Shot. Ho vaig preparar tot un matí que ens vam trobar amb na Gemma, una amiga a qui també li agrada molt tot açò, i vam posar en comú troquels i eines diverses, eixugador i polvos d'embossing.... un xou!!!!

Ja tenc ganes de començar a preparar paquets de Reis... estic obsessionada!! Jajajaja segur que m'enteneu, m'equivoc? ;)

2 comentaris:

  1. Gràcies artista!!
    Em va encantar tot!!! I els paquets estaven tan monos que feia pena obrir-los!!! :D
    Una besada!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja, gràcies Esperança! Ho vaig preparar tot amb molt d'amor!!

      Elimina

Gràcies per deixar un comentari!